Spotřební veletrh Foire de Paris
30. dubna 2009
| Autor:
Zdeněk Bobčík
|
|
Vážení řemeslníci,
dovolujeme si Vás pozvat jménem společnosti Comexposium jako vystavovatele na spotřební veletrh Foire de Paris, který se bude konat od 30. dubna do 10. května 2009 na výstavišti Porte de Versailles v Paříži.
Společnost Logos Tchéquie s.r.o. zastupuje v ČR sekci Světové bohatství (Riches of the World/Culture du monde) spotřebního veletrhu Foire de Paris (www.foiredeparis.fr – stránky jsou též v angličtině). Jedná se o největší prodejní evropský veletrh, který je tematicky rozčleněn do 3 hlavních skupin - Dům a zahrada, Odpočinek a volný čas a Světové bohatství.
Sekce Světové bohatství má za cíl představit lidové umění/řemeslné umění zemí – tradiční řemeslné výrobky, včetně gastronomických.
Sekce Světové bohatství je primárně určená všem, kteří vyrábí či obchodují s tradičními výrobky daného regionu, kraje, země, atd.
Veletrh Foire de Paris je prvotřídním prostorem, kde řemeslníci mohou přímo prodat své zboží, zvýšit si obrat a navázat nové obchodní kontakty.
Co charakterizovalo rok 2008 a Foire de Paris?
672 110 návštěvníků
• 80 % jich nakupuje
• 590 eur – průměrná útrata
• 94 % návštěvníků je spokojeno se svou účastí
Veletrh Foire de Paris disponuje velkou marketingovou podporou
• 3 miliony eur jsou investovány do reklamní komunikace
• Média věnují této události velký prostor:
21 hodin televizních reportáží
261 tiskových článků
15 hodin vysílání v rádiích
JASNĚ DEFINOVANÉ OBORY
• Dům a zahrada : Chceme se doma dobře cítit
• Odpočinek a volný čas: Chci být spokojen sám se sebou
• Světové bohatství: Poznáváme druhé
Pro vystavovatele z Evropy nabízíme 2 tematické okruhy v rámci sekce Světové bohatství
Vína & gastronomie Francie a Evropy. Na webu je k dispozici informační brožura ve francouzštině a angličtině či ji můžeme e-mailem zaslat.
Řemesla Francie a Evropy. Na webu je k dispozici informační brožura ve francouzštině a angličtině či ji můžeme e-mailem zaslat.
Veletrh Foire de Paris je výjimečná výkladní skříň řemeslného a gastronomického dědictví každé země, oba tematické okruhy veletrhu v sobě spojují know-how zemí Evropy. Je to ideální místo, jak oslovit francouzskou klientelu – neboť Francouzi milují opravdovost, řemeslnost a dokáží ocenit práci i čas věnovaný výrobě.
Výrobci, restauratéři, vinaři, různé obory gastronomie, živnostníci, tvůrci a Vy, kteří se věnujete podpoře uměleckých řemesel: tyto veletrhy Vám umožní proniknout na francouzský trh, seznámit místní podnikatele a obyvatele s Vaším uměním, Vašimi výrobky. Své výrobky prodáte přímo na veletrhu!
Pro Více informací o podmínkách veletrhu kontaktujte ing. Alenu Pechovou na 2 333 444 60 nebo a.pechova@groupe-logos.com. Informace Vám zašleme poštou nebo e-mailem ve formátu pdf.
Tento článek pochází ze serveru
www.lidovakultura.cz.